Çaycuma'da ataması çıkan hakim ve savcılara veda programı
Hâkimler ve Savcılar Kurulu Birinci Dairesinin 12 Haziran 2026 tarihli ve 1251 sayılı Adli Yargı Kararnamesi kapsamında Çaycuma Adliyesi'ndeki görev sürelerini tamamlayarak farklı illere atanan hâkim ve savcılar için veda ve onur programı düzenlendi.
Düzenlenen yemek programına Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya, Çaycuma Cumhuriyet Başsavcısı Doğukan Orhan, Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı ile adliye mensupları ve davetliler katıldı.
Program kapsamında, ilçede görev yaptıkları süre boyunca adalet hizmetlerinin etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesine katkı sunan hâkim ve savcılara teşekkür edilerek plaket ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya, Cumhuriyet Başsavcısı Doğukan Orhan ve Belediye Başkanı Bülent Kantarcı tarafından gerçekleştirilen takdim töreninde, görev yerleri değişen yargı mensuplarının ilçeye ve adalet teşkilatına sundukları hizmetlerin önemine vurgu yapıldı.
Programda konuşan Kaymakam Adem Kaya, Çaycuma'da görev yaptıkları süre boyunca büyük bir özveri ve sorumluluk bilinciyle çalışan hâkim ve savcılara teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde sağlık, huzur ve başarı temennisinde bulundu. Samimi bir atmosferde gerçekleşen program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafları ve iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.
Çaycuma'da görev yaptıkları süre boyunca önemli sorumluluklar üstlenen hâkim ve savcılar, meslek hayatlarının yeni dönemine uğurlanırken, katılımcılar tarafından emekleri ve hizmetleri dolayısıyla takdirle anıldı.