Yaşampark Doğal Gölet yanında hayata geçirilen yeni sosyal yaşam alanının açılışı saat 19.00'da gerçekleştirilecek. Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, tüm vatandaşları açılışa davet ederek, ilçeye değer katacak yeni bir buluşma noktasını hep birlikte hizmete sunacaklarını ifade etti.
Doğal gölet manzarası eşliğinde hizmet verecek olan Çektirme Kafe, hem mimarisi hem de konseptiyle Çaycuma'nın yeni cazibe merkezlerinden biri olmaya hazırlanıyor. Özellikle ailelerin, gençlerin ve ziyaretçilerin keyifli vakit geçirebileceği bir sosyal alan olarak tasarlanan tesis, ilçenin sosyal yaşamına önemli katkı sağlamayı hedefliyor.
Açılış davetinde yer alan bilgilere göre, vatandaşlara uygun fiyatlı hizmet sunulacak. Menüde çay 10 TL, Türk kahvesi 60 TL olarak belirlenirken, ayrıca bitki çayları, tatlılar, atıştırmalıklar ve vitamin bar seçenekleri de yer alacak.
Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, yaptığı davette, "İlçemize değer katacak Çektirme Kafe'nin açılışında sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarım." ifadelerine yer verdi.














