Çaycuma TSO Fen Lisesi'nde mezuniyet coşkusu
Çaycuma Ticaret ve Sanayi Odası Fen Lisesi tarafından düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni, öğrenciler, öğretmenler, veliler ve davetlilerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Duygu dolu anların yaşandığı törende mezun olan öğrenciler, eğitim hayatlarının önemli bir dönemini geride bırakarak yeni bir yolculuğa adım attı.
Törene; İlçe Kaymakamı Adem Kaya, Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayhan Alagöz, TSO Başkanı Zekai Kamitoğlu ve yönetim kurulu üyeleri, Milli Eğitim Şube Müdürü Muhammet Atlı ile öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Okul bahçesinde gerçekleştirilen programda saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından mezuniyet töreni başladı. Öğrencilerin hazırladığı çeşitli gösteriler ve konuşmalar katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi. Törende öğrenciler, yıllar boyunca edindikleri bilgi ve birikimlerin yanı sıra arkadaşları ve öğretmenleriyle yaşadıkları unutulmaz anıları da geride bırakmanın heyecanını yaşadı.
Programa katılan Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya, mezun olan öğrencileri tebrik ederek önemli tavsiyelerde bulundu. Gençlerin ülkenin geleceği olduğunu vurgulayan Kaymakam Kaya, öğrencilerin bundan sonraki eğitim ve yaşam süreçlerinde azim, kararlılık ve çalışkanlıkla hareket etmeleri gerektiğini ifade etti.
Konuşmasında öğrencilerin elde ettikleri başarılarda ailelerin ve öğretmenlerin büyük emeği bulunduğunu belirten Kaymakam Kaya, "Bugün eğitim hayatınızın önemli bir aşamasını başarıyla tamamladınız. Sizleri yetiştiren ailelerinizi ve öğretmenlerinizi kutluyorum. Bundan sonraki yaşamınızda sağlık, mutluluk ve başarılar diliyorum. Ülkemize ve milletimize faydalı bireyler olarak önemli görevler üstleneceğinize inanıyorum" dedi. Törenin sonunda mezun öğrencilere belgeleri takdim edilirken, geleneksel kep atma seremonisi renkli görüntülere sahne oldu.