Törene; İlçe Kaymakamı Adem Kaya, Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayhan Alagöz, Şoförler Odası Başkanı Barbaros Uçar, Milli Eğitim Şube Müdürü Muhammet Atlı, öğrenciler, öğretmenler ve veliler katıldı.
Okulun düzenlediği mezuniyet programında öğrenciler tarafından hazırlanan çeşitli etkinlikler ve gösteriler izleyicilerden büyük beğeni topladı. Duygusal anların yaşandığı törende öğrenciler, yıllar süren eğitim maratonunun ardından mezun olmanın gururunu yaşarken, öğretmenleri ve arkadaşlarıyla vedalaşmanın hüznünü de hissetti.
Mezuniyet törenine katılan Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya, öğrencileri tebrik ederek gelecek yaşamlarında başarılar diledi. Gençlerin Türkiye'nin yarınlarını şekillendirecek en önemli değerler olduğunu ifade eden Kaymakam Kaya, eğitim hayatında gösterilen gayret ve başarının bundan sonraki süreçte de devam etmesi gerektiğini vurguladı.
Öğrencilere hitaben yaptığı konuşmada Kaymakam Kaya, “Bugün hayatınızın önemli dönüm noktalarından birini yaşıyorsunuz. Eğitim hayatınızın bir aşamasını başarıyla tamamlayarak mezun oluyorsunuz. Sizleri, ailelerinizi ve sizlere emek veren öğretmenlerinizi gönülden kutluyorum. Bundan sonraki yaşamınızda sağlık, mutluluk ve başarılar diliyorum. Ülkemize faydalı bireyler olarak önemli görevler üstleneceğinize inanıyorum” ifadelerini kullandı.
Program kapsamında mezun öğrencilere belgeleri takdim edilirken, başarılı öğrencilere çeşitli ödüller de verildi. Törenin en heyecanlı anlarından biri olan kep atma seremonisinde öğrenciler mezuniyet sevincini arkadaşları ve aileleriyle birlikte yaşadı.

















