Nuran-Celal Gülşen MTAL'de mezuniyet coşkusu renkli görüntülere sahne oldu!
Çaycuma'da eğitim alanında önemli kurumlar arasında yer alan Nuran ve Celal Gülşen Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni, öğrenciler, öğretmenler, veliler ve davetlilerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Eğitim hayatlarının önemli bir dönemini başarıyla tamamlayan öğrenciler, mezuniyet sevinci yaşarken aileleri de gurur dolu anlara tanıklık etti.
Törene; İlçe Kaymakamı Adem Kaya, Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayhan Alagöz, bir önceki dönem belediye başkanlarından Mithat Gülşen, TSO Meclis Başkanı Yusuf Arslan, TSO Yönetim Kurulu üyeleri Deniz Saraç, Serhat Dereli, Metin Akman, Çetin Verim, Milli Eğitim Şube Müdürleri Özkan Yıldırım, Hamza Eryiğit, Hayırsever Nuran Gülşen, Okul Müdürü Sadık Yaşar, Okul Aile Birliği Başkanı Zeki Atabay ile öğrenciler, öğretmenler ve veliler katıldı.
Okulun düzenlediği mezuniyet programı öncesinde saygı duruşu ve ardından İstiklal Marşı'nın okunmasıyla birlikte öğrenciler tarafından hazırlanan çeşitli etkinlikler ve gösteriler büyük beğeni topladı. Mezuniyet heyecanını yaşayan öğrenciler, yıllar boyunca edindikleri bilgi ve deneyimlerin ardından yeni bir hayata adım atmanın mutluluğunu yaşarken, öğretmenleri ve arkadaşlarıyla vedalaşmanın duygusal anlarını da paylaştı.
Törene katılan Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya, mezun olan öğrencileri tebrik ederek gelecek yaşamlarında başarılar diledi. Gençlerin ülkenin kalkınmasında ve geleceğinin şekillenmesinde önemli bir role sahip olduğunu vurgulayan Kaymakam Kaya, mesleki eğitimin önemine dikkat çekti.
Kaymakam Kaya konuşmasında, "Bugün eğitim hayatınızın önemli bir aşamasını tamamlayarak mezun olmanın gururunu yaşıyorsunuz. Sizleri, sizlere büyük fedakârlıklarla destek olan ailelerinizi ve eğitim yolculuğunuz boyunca emek veren öğretmenlerinizi kutluyorum. Bundan sonraki yaşamınızda sağlık, mutluluk ve başarılar diliyorum. Hedeflerinize ulaşacağınıza ve ülkemize faydalı bireyler olarak önemli görevler üstleneceğinize yürekten inanıyorum" ifadelerini kullandı.
Program kapsamında dereceye giren ve çeşitli alanlarda başarı gösteren öğrencilere ödüller ve mezuniyet belgeleri takdim edildi. Öte yandan hayırsever Nuran Gülşen tarafından mezun olan öğrencilere de ayrıca altın takdimi yaptı. Öğrenciler, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte bu özel günün anısını fotoğraflarla ölümsüzleştirdi.
Mezuniyet töreninin en heyecanlı anlarından biri olan pasta kesimi ile geleneksel kep atma seremonisinde öğrenciler, eğitim hayatlarının bir dönemini geride bırakmanın mutluluğunu arkadaşlarıyla birlikte yaşadı. Gökyüzüne yükselen kepler, öğrencilerin yeni başlangıçlarının ve gelecek hayallerinin simgesi oldu. Yoğun katılım ve büyük bir coşku içerisinde gerçekleşen tören, toplu fotoğraf çekimi ve iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.