İddiaya göre, otopark alanında temel ihtiyaçları karşılayacak tuvalet bulunmuyor, ziyaretçilerin kullanımına açık çeşme yer almıyor ve vatandaşların faydalanabileceği herhangi bir hizmet sunulmuyor. Buna rağmen araçlardan 150 TL otopark ücreti talep edildiği öne sürüldü.Tepki çeken iddialardan biri ise ücret tahsilatında eşit davranılmadığı yönünde oldu. Vatandaşın iddiasına göre, kendi aracından önce giriş yapan bir araçtan herhangi bir ücret alınmadı. Durumu görevliye sorduğunda ise, "O benim kuzenim." yanıtını aldığı öne sürüldü. Bu olayın ardından vatandaşlar şu soruları gündeme taşıdı: Otopark ücreti herkesten eşit şekilde mi tahsil ediliyor? Bazı kişilere yakınlık nedeniyle ayrıcalık mı tanınıyor? Tahsil edilen ücretler resmi prosedürlere uygun şekilde mi kayıt altına alınıyor?Öte yandan vatandaş, ödeme karşılığında kendisine verilen fişin resmi mali belge niteliği taşımadığını da iddia ederek, bunun da ayrıca araştırılması gerektiğini ifade etti.Yetkililere ÇağrıVatandaşlar, söz konusu iddiaların ilgili belediye tarafından açıklığa kavuşturulmasını isterken, otopark ücretlendirmesinde şeffaf ve herkese eşit uygulama yapılmasını talep ediyor. Ayrıca tahsil edilen ücretlerin resmi belgelerle kayıt altına alınıp alınmadığı ve otopark alanındaki hizmet eksikliklerinin giderilmesi konusunda da denetim yapılması çağrısında bulunuyor.













