Çaycuma'da "11 bin 500" öğrenci karnelerini aldı, "Yaz Tatili" başladı!
2025-2026 Eğitim ve Öğretim Yılı'nın sona ermesiyle birlikte Çaycuma'da eğitim gören 11 bin 500 öğrenci, karnelerini alarak uzun bir eğitim maratonunun ardından yaz tatiline başladı. İlçede düzenlenen karne dağıtım törenine Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya ile İlçe Millî Eğitim Müdürü Ayhan Alagöz ve Şube Müdürü Veli Ceng katıldı.
Velioğlu İlkokulu'nda gerçekleştirilen 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Karne Dağıtım Töreni, öğrencilerin büyük heyecanına sahne oldu. Protokol üyeleri sınıfları tek tek ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi, onların karne sevincini paylaştı.
Kaymakam Kaya öğrencilerin sevincine ortak oldu
Sınıfları gezen Kaymakam Adem Kaya, öğrencilere karnelerini kendi elleriyle takdim ederek başarılı bir eğitim yılını geride bırakan tüm öğrencileri tebrik etti. Öğrencilerle yakından ilgilenen Kaya, onların mutluluğuna ortak olurken bol bol sohbet ederek hatıra fotoğrafı da çektirdi.
"Yaz tatilini verimli değerlendirin"
Karne dağıtımının ardından öğrencilere tavsiyelerde bulunan Kaymakam Adem Kaya, yaz tatilinin sadece dinlenme dönemi olmadığını belirterek öğrencilerin bu süreci en iyi şekilde değerlendirmelerini istedi. Öğrencilere bol bol kitap okumalarını, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlere katılmalarını tavsiye eden Kaya, aynı zamanda aileleriyle kaliteli zaman geçirmelerinin önemine dikkat çekti.
Öğretmenlere ve velilere teşekkür
Kaymakam Kaya, yıl boyunca büyük özveriyle görev yapan öğretmenlere emeklerinden dolayı teşekkür ederek, öğrencilerin başarılarında önemli pay sahibi olan velilere de eğitim sürecine verdikleri destekten dolayı şükranlarını iletti. İlçe Millî Eğitim Müdürü Ayhan Alagöz de eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan öğrenci ve öğretmenleri kutlayarak, tüm öğrencilere sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili geçirmeleri temennisinde bulundu.
Yeni eğitim yılı eylülde başlayacak
Çaycuma genelinde yaklaşık 11 bin 500 öğrenci, karne heyecanını yaşayarak yaz tatiline "Merhaba" dedi. Öğrenciler yaklaşık üç ay sürecek tatilin ardından, 2026-2027 eğitim öğretim yılında yeniden ders başı yapacak. Eğitim camiası ise yeni döneme yönelik hazırlıklarını yaz boyunca sürdürecek.