Kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, 15 Temmuz'un anlam ve önemine ilişkin bir programın düzenlenmesi amacıyla yürütülen hazırlıklar kapsamlı şekilde ele alındı.
Toplantıda; anma programının akışı, güvenlik tedbirleri, ulaşım ve trafik düzenlemeleri, program alanlarının organizasyonu ile lojistik planlamalar ayrıntılı olarak değerlendirildi. Etkinliklerin düzenli, güvenli ve koordineli bir şekilde gerçekleştirilmesi için kurumlar arasında iş birliğinin güçlendirilmesi konusunda görüş alışverişinde bulunuldu.
Kaymakam Adem Kaya, toplantıda ilgili kurum ve kuruluşlara görev ve sorumluluklarını hatırlatarak, 15 Temmuz Demokrasi ve Millî Birlik Günü'nün ruhuna uygun, vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleşecek anlamlı bir anma programı için tüm hazırlıkların titizlikle yürütülmesini istedi. Toplantı, kurumlar arası koordinasyonun sağlanması ve planlanan etkinliklerin eksiksiz şekilde hayata geçirilmesine yönelik alınan kararların ardından sona erdi.











