Kaymakamlık makamında gerçekleşen ziyarette, ilçede görev yaptıkları süre boyunca yürüttükleri çalışmalar ve kamu hizmetleri üzerine sohbet edildi. Çaycuma'da adalet hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde yürütülmesine katkı sağlayan hâkim ve savcılar, yeni görev yerlerine atanmaları dolayısıyla ilçeden ayrılacak.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Kaymakam Adem Kaya, görev süreleri boyunca Çaycuma'ya sundukları hizmetlerden dolayı Cumhuriyet Savcısı Uğurkan Gül ile Hâkimler Ahmet Faruk Özcan ve Burak Arat'a teşekkür etti.
Kaymakam Kaya, adalet teşkilatının kamu hizmetlerinin en önemli unsurlarından biri olduğunu belirterek, ilçede görev yaptıkları süre boyunca vatandaşlara yönelik özverili çalışmalarından dolayı kendilerine şükranlarını sundu. Kaya, ayrıca yeni görev yerlerinde de aynı başarı ve gayretle hizmet edeceklerine inandığını ifade ederek, meslek hayatlarında başarılar diledi.
Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi. HSK kararnamesi kapsamında görev yerleri değişen yargı mensuplarının önümüzdeki günlerde yeni görev yerlerinde mesailerine başlayacakları öğrenildi.












