Çaycuma'da "Çektirme Kafe" hizmete açıldı!

Çaycuma Belediyesi tarafından Yaşam Park Doğal Gölet Alanı'na kazandırılan Çektirme Kafe, düzenlenen görkemli törenle kapılarını vatandaşlara açtı. Yoğun katılımın olduğu açılış programı, protokol üyeleri ve yüzlerce vatandaşın bir araya geldiği coşkulu anlara sahne oldu.

Açılış törenine eski Zonguldak Milletvekili Kemal Anadol, eski Bakanlardan Zeki Çakan, CHP Zonguldak İl Başkanı Devrim Dural, Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, Filyos Belediye Başkanı Erol Acar, Muslu Belediye Başkanı Fırat Kabadayı, Karaman Belediye Başkanı Mustafa Kalaycı, eski Zonguldak Milletvekili Ali İhsan Köktürk, CHP Çaycuma İlçe Başkanı Fahri Diler, önceki dönem belediye başkanları, Çanakçılar firmasının sahibi iş insanı Sezai Çanakçı, Avukat Ali Osman Odabaş, siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Tören bando konseriyle başladı

Yaşam Park Doğal Gölet Alanı'nda gerçekleştirilen açılış programı, belediye bandosunun mini konseriyle başladı. Nehir kenarında kurulan alanda vatandaşlar müzik eşliğinde keyifli vakit geçirirken, açılış öncesinde Çektirme Kafe'de misafirlere çeşitli ikramlarda bulunuldu. Program kapsamında eski Zonguldak Milletvekili Kemal Anadol da okurlarıyla bir araya gelerek kitaplarını imzaladı. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği imza etkinliği renkli görüntüler oluşturdu.

Başkan Kantarcı: "Gizli teknik direktörüm"

Açılış töreninin ilk konuşmasını yapan Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, Çektirme Kafe projesinin ortaya çıkış sürecine değinerek, projenin fikir babası olarak nitelendirdiği Kemal Anadol'a teşekkür etti. Konuşmasında Anadol'dan "gizli teknik direktörüm" sözleriyle bahseden Başkan Kantarcı, Yaşam Park'ın her geçen gün gelişmeye devam ettiğini belirterek Çaycuma'nın sosyal yaşamına değer katacak yeni projeleri hayata geçirmeyi sürdüreceklerini ifade etti.

Anadol ve Çakan'dan vizyon vurgusu

Başkan Kantarcı'nın ardından kürsüye gelen eski Zonguldak Milletvekili Kemal Anadol ile eski Bakan Zeki Çakan, yaptıkları konuşmalarda Çaycuma Belediyesi'nin son yıllarda hayata geçirdiği projeleri takdir ettiklerini dile getirdi. Her iki isim de Başkan Bülent Kantarcı'ya ilçeye kazandırdığı vizyoner yatırımlar nedeniyle teşekkür ederek, Çaycuma'nın her geçen gün daha modern ve yaşanabilir bir kent kimliği kazandığını söyledi.

Kurdela kesildi, Çektirme Kafe hizmete açıldı

Konuşmaların ardından protokol üyeleri sahnede bir araya gelerek kurdeleyi birlikte kesti. Alkışlar eşliğinde gerçekleştirilen kurdele kesimiyle birlikte Çektirme Kafe resmen hizmete açıldı. Doğal Gölet Alanı'nın eşsiz manzarasında hizmet verecek olan Çektirme Kafe'nin, hem Çaycumalıların hem de ilçeye gelen ziyaretçilerin yeni buluşma noktalarından biri olması hedefleniyor.

Eda Tat konseriyle kutlama

Açılış programı, pop müziğin sevilen ismi Eda Tat'ın konseriyle devam etti. Alanı dolduran vatandaşlar konser boyunca şarkılara eşlik ederek doyasıya eğlendi. Coşkulu atmosferin hâkim olduğu gece, Çektirme Kafe'nin açılışına yakışır görüntülere sahne oldu.

Çaycuma Belediyesi'nin sosyal yaşamı canlandırmaya yönelik projeleri arasında yer alan Çektirme Kafe'nin, Yaşam Park Doğal Gölet Alanı'na yeni bir hareketlilik kazandırması ve ilçenin önemli sosyal yaşam merkezlerinden biri haline gelmesi bekleniyor.