Muharrem ayının manevi atmosferi Perşembe beldesinde düzenlenen aşure programıyla yaşatıldı. Perşembe Belediyesi tarafından organize edilen etkinlikte vatandaşa aşure ikram edilirken, belde halkı aynı sofranın bereketinde buluştu.Programa; AK Parti Çaycuma İlçe Başkanı Birol Yiğit, Perşembe Belediye Başkanı Turhan Okumuş, AK Parti Perşembe Belde Başkanı ve Belediye Meclis Üyesi Nihat Sarı ile çok sayıda vatandaş katıldı.Vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram ettilerProgramda protokol üyeleri kazanların başına geçerek vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Samimi sohbetlerin yaşandığı etkinlikte, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve kardeşlik ruhu hep birlikte yaşandı. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği programda birlik ve beraberlik mesajları verilirken, etkinlik belde halkından da büyük takdir topladı."Paylaşmanın bereketini birlikte yaşadık"Perşembe Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, Muharrem ayının manevi iklimini vatandaşlarla birlikte paylaşmanın mutluluğunun yaşandığı belirtilerek şu ifadelere yer verildi: "Muharrem ayının bereketini ve paylaşma kültürünü hemşehrilerimizle birlikte yaşadık. Düzenlediğimiz aşure programında vatandaşlarımızla bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadık. Birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularımızın pekiştiği bu anlamlı günde bizlerle olan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyor, paylaşmanın, dayanışmanın ve bereketin daim olmasını temenni ediyoruz."





















